Karriär

 
 
 

Account manager/Företagskonsult | Stockholm


Arbetsbeskrivning:

Att genomföra canvas besök i Stockholmsområdet med omnejd samt uppföljning av potentiella företagskunder.

Tjänster innebär att du utgår från kontoret samt är ansvarig för din egen försäljning och område.

Vi ger dig mycket ansvar samtidigt som du har kontinuerligt stöd från försäljningschefen.

Arbetsuppgifterna går ut på att teckna medlems avtal med nya företagare inom branscher som, frisör, livsmedel, kiosk, restaurang, café, klädbutiker.

 

Kvalifikationer:

Du är en ansvarstagande med en professionell och trygg framtoning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av uppsökande försäljning till företagsmarknaden, detta är dock inget krav.

Som person är du en social och driver relationsbyggare med en positiv inställning. Du har sinne för affärer och en god förmåga att av egen kraft och initiativ driva din försäljning framåt. Du skall också trivas med att presentera och vägleda kunden på ett pedagogiskt sätt genom att förklara nyttan med Svensk Detaljhandels lösningar.

 

Vi tror att du :

  • Har höga krav på dig själv
  • Har lätt att fatta beslut
  • Bidrar med idéer och förbättringsförslag
  • Tar eget ansvar med utvecklingspotential

 

Anställningsform:

Heltid

Tillsvidareanställning med 6 mån provanställning

 

Önskad tillsättning:

Omgående

Är du intresserad av att ta nästa steg i din karriär, är du nyfiken på hur högt du kan nå?

Vill du arbeta med ett utmanande men ett mycket varierande uppdrag där inte ena dagen är den andra lik?

 

Skicka då in din ansökan idag till ansvarig Adam Berg på info@svenskdetaljhandel.se 

Du kan också använda formuläret nedan så hör vi av oss till dig

Karriär
1 + 6 =